donderdag 15 mei 2014

Uitgave

Net waren Pieter Drift en Willem Jakobs in mijn atelier. Ze dronken allebei een kop koffie en een glas sinaasappelsap. Ze zijn kunstenaars, ze bedenken allemaal projecten. Een van de projecten is dat ze aan mij vroegen een tekst te leveren. Op basis van die tekst maakten ze samen een tekening. Van de tekst en de tekening werd een kleine opgave gemaakt, gedrukt door een vreemde vrouw die kleding draagt die niet bij een mensenlijf past. We signeerden de uitgaves aan een witte tafel. Er werden foto’s gemaakt. Ik zou tien exemplaren krijgen, maar vond vijf wel genoeg. Binnenkort brengen ze het boekje in de verkoop. Ik geef mijn vijf exemplaren weg aan mensen bij wie ik in de gunst wil blijven. Na de verkoop van de resterende vijfentwintig exemplaren hebben de kunstenaars eindelijk genoeg geld om te kunnen verhuizen uit Arnhem-Zuid.

Bestellen gaat via de Facebook-pagina van de kunstenaars.