woensdag 3 maart 2010

Masturberen

Toen ik vanmiddag naar het toilet wilde omdat ik moest, mocht het u interesseren, kakken, trof ik op mijn toilet Mohammed aan. De profeet. Dé profeet. Hij was bezig zich af te trekken. Daar kan ik kort en bondig over zijn. Mohammed masturbeerde. Behalve dat dit voor hem een bijzonder ongelukkig gekozen tijdstip was; ik moest immers kakken, werd ik gelijk voor een principiële keuze gesteld om De Profeet (Dé Próféét) het rukken te beletten: beledig je niet heel veel mensen wanneer je de profeet Mohammed een forse tik op zijn fikken geeft en met een 'foei' bestraffend toespreekt? Ook een leidend geestelijke heeft natuurlijk recht op ontspanning.
Voordat ik tot een besluit kon komen, spoot de profeet kreunend zijn zaad op de muur van mijn toilet. Zaad in de vorm van een stuk Goudse halfbelegen kaas. Of ik dit als een vorm van integratie moest zien, wist ik niet. Ik wist alleen dat ik nog steeds nog moest kakken. Maar de nog nasidderende profeet maakte vooralsnog geen plaats en boorde zich met zijn lillende billen dieper in de bril van het toilet.