maandag 11 juni 2012

Boek III

Ik heb de afgelopen tijd aan mijn boek gewerkt. Stukjes verplaatsen. Stukjes erbij. Stukjes eraf. Woordje weg, woordje erbij. Een heel gedoe. Ik heb het boek vaker gelezen dan me lief is. Ik weet niet of het een goed boek geworden is, maar twee à drie sterren moet haalbaar zijn. Ik ga het nu (11 juni 2012, 15:41) nog één keer doorlezen en dan mail ik het boek naar de uitgeverij. Mijn vriend Paul van der Steen heeft de cover voor me getekend. De cover is erg mooi geworden. Het is een tekening van mij (van de persoon als wie ik me voordoe), ik heb een konijn en een fles bier in mijn handen. De fles bier is op verzoek van Jupiler, één van de sponsors van het boek. Jupiler is, tussen haakjes, heerlijk bier. Een echte aanrader.
Het is mijn voorkeur dat het boek op Werelddierendag (4 oktober) in de winkels ligt. Een mooi cadeau voor kat, hond, goudvis of marmot. Een tevreden dier is een vriend voor het leven.