donderdag 19 juli 2012

Coverquotes

Mijn boek komt eraan. Het is binnenkort te koop in boekwinkels en via internet. Ik ben dan ineens een echte schrijver. Het is een kwestie van tijd voor ook ik benaderd word voor coverquotes; wervende quotes die op de voorkant van boeken worden gezet zodat mensen in de boekwinkel denken 'Hé, Schrijver X vindt dit een goed boek, laat ik het vlug kopen.'
Ik plaats hieronder vast een paar quotes die ik af kan geven, voor later gebruik. De prijzen staan erachter. Alle prijzen zijn exclusief btw en verzendkosten. De bovenste drie quotes zijn momenteel (tijdelijk) extra voordelig geprijsd. Geïnteresseerden kunnen mailen naar joubertpignon@gmail.com

'Geniaal' - Joubert Pignon (€ 5,-)

'Meesterwerk!' - Joubert Pignon (€ 7,-)

'Een stilistisch pareltje' - Joubert Pignon (€ 9,-)

'In één ruk uitgelezen' - Joubert Pignon (€ 6,-)

'Overdonderend!' - Joubert Pignon (€ 8,-)

'Met humor ontrafelt [...] het diepste leed'- Joubert Pignon (€ 19,-)

'[...] is de nieuwe Grote Drie' - Joubert Pignon (€ 23,-)

'Unieke combinatie van vertedering en wreedheid' - Joubert Pignon (€ 6,-)

'Dit boek heeft geen coverquotes nodig' - Joubert Pignon (€ 21,-)

'De taal van [...] is ritmisch en verrassend' - Joubert Pignon (€ 12,-)

'Groots, geestig en diepzinnig' - Joubert Pignon (€ 9,-)

'Een totaalboek' - Joubert Pignon (€ 11,-)

'Een groots verhaal over loutering en bezinning' - Joubert Pignon (€ 3,-)

'Een hoogtepunt in zijn/haar oeuvre!' - Joubert Pignon (€ 5,-)

'Schurend, venijnig en ontroerend' * - Joubert Pignon (€ 7,-)

Quotes met een * erachter hebben al een lief baasje gevonden. Meer coverquotes in voorbereiding.