vrijdag 22 maart 2013

Luisterboek

Ik heb geprobeerd om een luisterboekversie van mijn boek op te nemen. Er was een deal met een luisterboekenbedrijf, er was een studio waar ik het luisterboek op kon nemen.
Het werkte niet.
Mijn verhalen sloegen dood in een studio.
Ik was erg ontevreden.
Terwijl ik toch geen perfectionist ben.
Ik ben, volgens mij, geen slechte voorlezer, maar in een studio kregen mijn verhalen iets doods. Er moest dus een ander plan bedacht worden.
Dat andere plan is nu bedacht.
Binnenkort ga ik mijn boek, verspreid over twee avonden, voorlezen voor een live publiek van mensen die nog in leven zijn. Het is de bedoeling dat het publiek gaat lachen en klappen.
Ik leg kleden op de vloer en zet rode schemerlampjes neer. De bar blijft open. Misschien wordt er chips verkocht. Het publiek mag tijdens het voorlezen gewoon naar het toilet. Het publiek mag de voorleesruimte in en uit lopen. Het publiek hoeft geen entree te betalen.
Als alles is opgenomen verschijnt de voorleessessie als luisterboek.
Werktitels:
1. Er gebeurde o.a. niets live
2. Er gebeurde o.a. live niets
3. Er gebeurde live o.a. niets