donderdag 25 juli 2013

Nieuwe literaire stroming

Ik mail wat schrijvers of ze zin hebben om samen met mij een nieuwe literaire stroming te beginnen. Ik mail schrijvers tussen de negentien en de vijfendertig jaar oud. Ik mail dat onze tijd gekomen is, dat wij nu de teugels in handen moeten nemen en dat alles wat ooit gemaakt is verkeerd is en dat wij wel weten hoe het moet en dat onze poëtica de juiste poëtica is en dat we een onwijs goeie richting aan kunnen geven en dat we de wereld kunnen veranderen met onze taal en onze ideeën en zo. Een naam heb ik ook al: Da Smileyz. Om de positieve sfeer te benadrukken gebruik ik extra veel smileys in mijn mail. De meeste schrijvers mailen niet terug. De schrijvers die wel terugmailen zeggen dat ze het op zich wel een leuk idee vinden, maar dat ze niet zeker zijn of ze tijd hebben en dat ze me na de zomer over het plan terugmailen.